Annulering & Retour

Annulering & Retour

 

Hieronder vindt u een lijst met alle details met betrekking tot klantrechten en ons annulerings- en retourbeleid.

 

Om je bestelling te ANNULEREN, stuur je een e-mail naar onze klantenservice op info@chekich.be voordat de bestelling wordt verzonden. Als uw bestelling al is verzonden; dan kunnen we het pakket helaas niet tegenhouden tijdens het transport en moet je de bestelling retourneren.

 

Ga zorgvuldig om met de goederen zodra ze zijn ontvangen. Klanten moeten erop worden gewezen dat we het recht hebben om een ​​bedrag in mindering te brengen op de terugbetaling die zal worden uitgegeven om eventuele waardevermindering van de geleverde goederen weer te geven.

 

Mocht je hier vragen over hebben, mail dan naar info@chekich.nl.

 

Ons RETOURbeleid

 

Dit retourbeleid is van toepassing op al onze klanten wereldwijd.

 

 

 

Dit beleid heeft geen invloed op uw wettelijke rechten (zoals uw rechten onder de Sale of Goods Act 1979 en de Consumer Protection (Distance Selling) Regulations 2000).

 

Om in aanmerking te komen voor retournering, moet je artikel ongebruikt zijn en in dezelfde staat verkeren als waarin je het hebt ontvangen. Het moet ook in de originele verpakking zitten, omdat dit het artikel als nieuw bevestigt en zonder de originele verpakking onverkoopbaar is.

 

We moeten het geretourneerde product binnen 14 dagen na de datum van levering van het product met DHL Express als koerier ontvangen.

 

- Het geretourneerde product moet ongebruikt zijn, in de originele verpakking, met eventuele labels er nog aan,

- Het moet in een staat zijn die ons in staat stelt het product als nieuw te verkopen

- De retour/omruilkosten zijn voor rekening van de koper.

- U dient zich te houden aan de hierboven beschreven retourprocedure.

 

Met betrekking tot uw retourzending, vragen wij u om contact op te nemen met een e-mail naar het adres return@chekich.be. Wij zullen u begeleiden om uw pakket naar ons terug te sturen.

 

PS: Stuur/retourneer uw pakket NIET terug, zonder contact op te nemen met ons retour-e-mailadres. (retour@chekich.be)

 

 SALE en afgeprijsde artikelen beleid 

 

Houd er rekening mee dat alle items die in een SALE zijn gekocht, niet kunnen worden geretourneerd voor restitutie, omdat ze onderhevig zijn aan goedkeuring.

 

We geven ook geen restitutie voor artikelen die met korting zijn gekocht.

 

Er wordt geen restitutie gegeven aan de klant voor verkoopartikelen.

 

Meer informatie over retourneren 

 

U bent verantwoordelijk voor het betalen van de verzendkosten voor het retourpakket. Nogmaals, retourzendingen mogen alleen via de DHL Express-bezorgservice plaatsvinden. Een terugbetaling kan niet worden verwerkt totdat we de bestelling bij ons hebben ontvangen.

 

Voor geretourneerde artikelen moet een trackingnummer worden opgegeven.

 

Uitsluitingen

 

De volgende producten kunnen onder dit beleid niet worden geretourneerd:

 

Goederen die op welke manier dan ook zijn gebruikt, gedragen, gewassen, gewijzigd of beschadigd.

 

Terugbetalingsbeleid:

 

We zullen u terugbetalen met uitsluiting van de eerste verzendkosten voor elk product dat correct door u is geretourneerd in overeenstemming met de voorwaarden van dit retourbeleid (exclusief de oorspronkelijke bezorgkosten en exclusief de kosten voor het terugzenden van het product naar ons).

 

We zullen al het geld dat we van u hebben ontvangen terugbetalen met dezelfde methode die u oorspronkelijk heeft gebruikt om uw aankoop te betalen via ons beveiligde betalingssysteem.

 

We zullen de terugbetaling verwerken wanneer er een inspectie van de kleding is gedaan, dit zal zo snel mogelijk gebeuren zodra de bestelling door ons is ontvangen. Dit kan binnen zijn

14 dagen na de dag waarop we uw geretourneerde bestelling hebben ontvangen.

 

Heb je hier vragen over, mail dan naar info@chekich.be

 

Te late of ontbrekende terugbetalingen

Als u nog geen terugbetaling heeft ontvangen, controleer dan eerst uw bankrekening opnieuw.

Neem dan contact op met uw creditcardmaatschappij, het kan even duren voordat uw terugbetaling officieel wordt bijgeschreven.

Neem vervolgens contact op met uw bank. Er is vaak enige verwerkingstijd voordat een terugbetaling wordt geboekt.

Als je dit allemaal hebt gedaan en nog steeds je terugbetaling niet hebt ontvangen, neem dan contact met ons op via info@chekich.be